دقایقی پیش در سالن اجتماعات شهرداری و باحضور اعضای شورای شهر و مسئولین واحدهای شهرداری حسن اخوتیان به عنوان سرپرست شهرداری اردکان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

حجه الاسلام منصوری خواه رئیس شورای شهر به جلسات متعدد اعضای محترم شورای شهر برای سرپرستی شهرداری گفت: با توجه به نپذیرفتن سمت سرپرستی شهرداری توسط مهندس مروتی پس از بحث و تبادل نظر بین گزینه های مطرح شده اعضای شورای شهر به اتفاق آرا حسن اخوتیان معاون اداری مالی شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری اردکان انتخاب شد.

رئیس شورای شهر افزود: امیدواریم باهمدلی و همراهی همه کارکنان شهرداری آقای اخوتیان در این سمت خدمات شایانی انجام دهد.

منصوری خواه خاطر نشان کرد: براساس برنامه هایی که وظایف شورا را تبیین می کند اولین وظیفه اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است و اعضای محترم شورای شهر به این وظیفه قانونی خود در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

وی به تلاشها و خدمات صورت گرفته در زمان تصدی مهندس مروتی در شهرداری اشاره کرد و گفت: یکی از گزینه های اصلی ما مهندس مروتی است که امیداریم بتوانیم از تجربیات ارزنده ایشان استفاده نماییم.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری باید هم چون گذشته خدمت بی منت به همشهریان را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت: خدمت به مردم یکی از الطاف الهی ست که خداوند به شما ارزانی داشته و باید قدر این نعمت الهی را بدانید و برای رفع مشکلات مردم تلاش و کوشش مضاعفی را انجام دهید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا